7.00 – 8.00 Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, dydaktyczne, inne przy niewielkim udziale nauczyciela.
8.00 – 8.20 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę. Zabawy ruchowe organizowane przez nauczyciela. Czynności porządkowo-gospodarcze. Ćwiczenia poranne
8.20 – 8.30 Zabiegi higieniczno-sanitarne, przygotowanie do śniadania
8.30 – 9.00 Śniadanie
9.00 – 10.15 Zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.
10.15 – 11.30 Zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci, zabawy ruchowe, zabawy i gry sportowe, zabawy swobodne i organizowane przez nauczyciela w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze
11.30 – 11.45 Czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu.
11.45 – 12.15 Obiad
12.15 – 12.30 Ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie muzyki poważnej, bajkoterapia
12.30 – 14.15 Zabawy dydaktyczne organizowane przez nauczyciela, ćwiczenia graficzne, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć dydaktycznych, praca indywidualna z dziećmi, zajęcia z oferty dodatkowej przedszkola.
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym.
14.15 – 14.30 Czynności higieniczno-porządkowe. przygotowanie do podwieczorku
14.30 –14.45 Podwieczorek
14.45 – 16.00 Zabawy badawcze, zabawy taneczne, swobodne w kącikach zainteresowań. Indywidualna praca lub w małych zespołach stymulacyjna, korekcyjno – kompensacyjna. Kontakty indywidualne z rodzicami.
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci.